Podpora
Svým zákazníkům nabízíme několik úrovní podpory.
Konzultace
Naši zákazníci se na nás mohou obrátit pro radu i odbornou konzultaci. V takovém případě obratem vyšleme k zákazníkovi našeho specialistu, který provede analýzu úrovně ICT (od revize jednotlivých procesů řešení žádostí uživatelů až po řízení podnikového ICT) a navrhne optimalizační kroky.
Audity
Naši obchodní partneři jsou si vědomi klíčového významu svých ICT oddělení, proto také investují nemalé náklady na jejich zabezpečení a rozvoj. Efektivitu jejich práce jim pomáháme zajistit audity, které zaměřujeme na bezpečnostní předpisy, směrnice, organizačně-procesní postupy a metodiky s ohledem na mezinárodně uznávané standardy.
Implementace systému dle mezinárodních standardů
Nabízíme implementaci informačního systému (včetně odpovídajících konzultací) podle mezinárodně uznávaných standardů jako ISO, ITIL, ap. Systém je možné implementovat i v režimu postupného rozšiřování funkcionality o jednotlivé moduly.
Školení zaměstnanců
Při nasazení informačního systému nabízíme svým zákazníkům automaticky zaškolení jejich zaměstnanců na naše produkty, aby společnost zákazníka mohla okamžitě plně využívat výkonu našeho systému a začala tak okamžitě zvyšovat úroveň svých služeb.
Technická podpora
Po implementaci informačního systému svým zákazníkům nabízíme po celou dobu využívání našich produktů technickou podporu. Naše oddělení ICT specialistů je připraveno k modifikaci informačního systému zákazníka ,,jemu na míru" podle aktuálních potřeb (např. přizpůsobit software novým podmínkám ve společnosti).