EXPECT-IT, s.r.o.
O firmě
Produkty
Podpora
Kontakty

Podpora

Svým zákazníkům nabízíme několik úrovní podpory.

Konzultace

Naši zákazníci se na nás mohou obrátit pro radu i odbornou konzultaci. V takovém případě obratem vyšleme k zákazníkovi našeho specialistu, který provede analýzu úrovně ICT (od revize jednotlivých procesů řešení žádostí uživatelů až po řízení podnikového ICT) a navrhne optimalizační kroky.

Audity

Naši obchodní partneři jsou si vědomi klíčového významu svých ICT oddělení, proto také investují nemalé náklady na jejich zabezpečení a rozvoj. Efektivitu jejich práce jim pomáháme zajistit audity, které zaměřujeme na bezpečnostní předpisy, směrnice, organizačně-procesní postupy a metodiky s ohledem na mezinárodně uznávané standardy.

Implementace systému dle mezinárodních standardů

Nabízíme implementaci informačního systému (včetně odpovídajících konzultací) podle mezinárodně uznávaných standardů jako ISO, ITIL, ap. Systém je možné implementovat i v režimu postupného rozšiřování funkcionality o jednotlivé moduly.

Školení zaměstnanců

Při nasazení informačního systému nabízíme svým zákazníkům automaticky zaškolení jejich zaměstnanců na naše produkty, aby společnost zákazníka mohla okamžitě plně využívat výkonu našeho systému a začala tak okamžitě zvyšovat úroveň svých služeb.

Technická podpora

Po implementaci informačního systému svým zákazníkům nabízíme po celou dobu využívání našich produktů technickou podporu. Naše oddělení ICT specialistů je připraveno k modifikaci informačního systému zákazníka ,,jemu na míru" podle aktuálních potřeb (např. přizpůsobit software novým podmínkám ve společnosti).